/ تحلیل چاکرا ی چهارم (قلبی)/sunup
فناوري اطلاعات و ارتباطات
/ تحلیل چاکرا ی چهارم (قلبی)/sunup
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:45

 

تحلیل چاکرا ی چهارم (قلبی)

خودشناسی | تحلیل چاکرا ی چهارم (قلبی)
خوب از چاکرا قلب شروع می کنم چون بالاخره هیچی نباشه مربوط به عشق میشه و اینجا هم که مملو از عشقه چون سایت یک دوست دیگه
 

اول از همه باید یه نکته جالب بهتون بگم اونم اینه که تمام چاکرا های بدن saddle point هستن یا همون نقطه زین اسبی که تو ریاضی دانشگاه ها درس می دن. نقطه زین اسبی شکلش مثل زین اسب میمونه که اگه یک بار با صفحه x,z اون رو برش بدیم به یک maximum point میرسیم و اگه از همون نقطه با صفحه y,z برش بدیم به یه minimum point می رسیم.

حالا به وسط سینه هاتون نگاه کنید، وقتی از بالا به پایین میاید (از گلو به سمت شکم) یه نقطه ماکسیمم می بینید وقتی هم که از یک سینه به سمت سینه دیگه میاید یه نقطه مینیمم، نقطه تلاقی این دو اکسترمم رو نقطه زین اسبی می گن و اونجا دقیقاً چاکرای قلبی شماست.

این نقطه یکی از پر رمز و راز ترین نقاط کشف شده در ریاضیاته، چرا که خصوصیات جالبی داره حتی این نوع گراف ها در سیاه چاله های فضایی نیز دیده شده اند.

خوب از بحث اصلیمون دور نشیم، همونطور که در پست قبلی هم اشاره شد چاکرای چهارم یا همون چاکرای قلبی ما مربوط به احساسات و عواطف ماست. من براتون چند تا مثال می زنم تا کاملاً حس کنید منظور از اینکه اسم این چاکرا رو عشق گذاشتن چیه.

امیدوارم هیچوقت تو زندگیتون دلتون نشکسته باشه اما اگه این اتفاق براتون افتاده و خیلی شما رو ناراحت کرده باشه مطمئناً شما احساس گرفتگی در وسط سینه هاتون داشتین. این همون چاکرای عشق شماست که به خاطر از دست رفتن انرژی، گرفته شده یا گاهی اوقات باعث درد یا حتی نفس تنگی هم میشه. حالا بذارید یکم راجع به خوبی هاش بگم، احتمالاً کسی نیست که از آغوش گرفتن خوشش نیاد علتش چیه؟

علتش اینه که وقتی دو نفر همدیگه رو تو آغوش هم میگیرند چاکرای عشقی اونها روی هم قرار میگیره و شروع به تبادل انرژی می کنه و همین منجر به بر انگیخته شدن احساس عشق و عاطفه انسان میشه. معمولاً اشخاصی که شکست های عشقی زیادی خوردن در این قسمت از بدنشون حس گرفتگی و یک درد ملایم همیشگی دارن.

خوب پس یادمون باشه این مطلب رو که: تا توانی دلی بدست آور، دل شکستن هنر نمی باشد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،